Cara buat duit dengan cungkil tayar motor





Assalamualaikum,
Cari kerja kosong? Cara buat duit dengan cungkil tayar motor


Apa kata sementara cari kerja kosong anda cuba cara buat duit mudah yang kurang orang ketahui iaitu dengan cungkil tayar motor pancit.Kerja belum tentu dapat dalam perjalanan cari kerja bolehlah buat kerja sambilan cari motor tayar pancit tepi highway.

RM 50 boleh dapat sekejap je jika jalan itu banyak motor lalu.tambah-tambah tengah malam.Caj servis lain sikit mesti ada tambahan.

Jika berminat boleh mula cari duit mulai hari ini.Tapi saya tak tahu cungkil tayar! Takpe baca artikel cara tukar tiub bocor << apa hal lagi boleh email kepada saya.

Cara kira upah macam ni,sebiji tayar pancit dekat tepi higway boleh caj 15-RM 20.Tolak kos tiub RM 4,yang lebih tu upah kita.Tengok motor juga .
Kalau tengah malam banyak dapat duit sikit sebab kedai motor banyak tutup.Apa-apa pun bergantung kepada anda,kerana anda yang berpenat lelah nak cari duit.

Ya,sementara dapat kerja tu bolehlah mula belajar tukar tiub motor.Motor kegunaan harian,ada rezeki kita setiap hari boleh dapat

Kalau suka boleh mula hari ini.Mula-mula pergi kedai motor dan keluarkan modal sikit beli pengcungkil tayar sepasang.Beli Pam mudah alih,tak kiralah pam kaki atau pun pam tangan.Beli tiub beli tiub motor berbagai saiz kerana ada yang pakai tayar besar dan ada pula yang kecil.lepas tu slowtalk dengan mekanik dia tanya jenis sepanar tayar yang perlu untuk buka tayar motor.Beli apa yang patut dan balik try buat pada motor sendiri dahulu,dah boleh buat start enjin motor jalan cari motor pancit dekat highway.

Tips.Jika rasa tak boleh buat motor pancit jenis tu,tak payah buat takut lagi masalah pada kita atau tuan dia.Itu saja cara nak mula buat kerja tayar pancit.

Nak cari kerja kosong ni  kalau kita tak ada kelulusan memang susah.Saya,alhamdulillah tak berasa susah cari kerja kosong sebab saya mekanik dan suka buat kerja motor ni.Mekanik tak susah mintak kerja,asalkan mahu kerja banyak bengkel motor memerlukan kita.Minta kerja kat bengkel motor bukan macam minta kerja office nak ada sijil segala.Dibengkel motor tokey dia biasa tanya macam ni je; 'tau kerja?,mau kerja?,bila mau start?..haha lebih kurang macam tu je.mudah kan.
Boleh lah pergi cuba sekarang jika berminat..sekian,assalamualaikum

Tiada ulasan: